LPP rozwija dział IT i szuka specjalistów 2

Dodaj opinię
Współpraca z projektantami, fotografami, działem logistyki czy sprzedaży, nowoczesne technologie i innowacyjne rozwiązania, a także tworzenie sklepów internetowych, których klienci generują 50 mln odsłon miesięcznie - nie brzmi to jak dzienny plan zajęć specjalisty z branży IT. Takie zadania to jednak chleb powszedni pracowników gdańskiej spółki LPP.
Samochód wjechał w pieszych, a potem w budynek na Jasieniu. Kierowca zasłabł

Zobacz również

Samochód wjechał w pieszych, a potem...

Skutki wypadku na Lawendowym Wzgórzu

12

zdjęć

Współpraca z projektantami, fotografami, działem logistyki czy sprzedaży, nowoczesne technologie i innowacyjne rozwiązania, a także tworzenie sklepów internetowych, których klienci generują 50 mln odsłon miesięcznie - nie brzmi to jak dzienny plan zajęć specjalisty z branży IT. Takie zadania to jednak chleb powszedni pracowników gdańskiej spółki LPP.