Opinie (33) 1 zablokowana

  • (2)

    Najwyższy czas . A nie trujące i śmiercionośne tiry rujnujące nasze miasta !!!!!!!!!!!!1

    • 17 3

    • Lepsze 30 letnie barki z których wszystkie możliwe płyny eksploatacyjne lecą do Wisły xD Płynąć barką w górę nurtu - mistrzostwo optymalizacji zużycia energii.
      Tiry na tory, prąd z atomu - wtedy zbliżymy się do jakiegoś "eko".

      • 9 3

    • I oczywiście zamiast Tira z towarem do sklepów na Morenie przypłynie barka.

      • 4 0

  • (4)

    Wczoraj w tvp glosili jaki to nasz kraj piekny 6 kontenerow poplynelo. Je rąbe

    • 14 6

    • podejrzewam, że są puste, albo z bele czym, jaki fracht będzie ryzykować, że utknie to na mieliźnie gdzies pod Toruniem (1)

      jużż dawno temu mogliśmy to robić tak, jak nasi sąsiedzi wszyscy robią, ale nie, Polska bidna miała być

      • 2 1

      • tak, bidna - byle by katolicka, bo tego właśnie my chcemy.

        ponoć.

        • 4 2

    • (1)

      Ty się lepiej rąbnij najlepiej w czoło. Cała Europa ma spławne rzeki, tylko w Polsce nikt o to nie dbał przez dziesięciolecia.

      • 2 1

      • ty jestes jakis glupi? wlasnie o tym mowi.

        • 0 1

  • brawo, już dawno powinniśmy używać żeglugi rzecznej (3)

    • 13 3

    • radunią na Pacyfik, motławą na Orunię, Kaczą River do Orłowa.

      • 0 0

    • tylko nie w górę rzeki

      będzie taniej w dół :)

      • 0 0

    • juz kajak szykuje!

      • 0 0

  • już w latach 70-tych

    ogromne pokrywy lukowe spławiano z Płocka do Szczecina

    • 4 3

  • Biznes stulecia (1)

    Wyciągnęli kontenery z GCT, żeby dowieźć je do Gdańska, wyładować na nabrzeże i potem barką do Torunia. Ludzie, tylko marketoroid mógł to wymyślić po normalny spedytor kijem by nie tknął tak ułożonego transportu. Kontenery w połowie drogi do Torunia by były w czasie, gdy dopiero zdejmowali je w Gdańsku z trucka na nabrzeże i dalej na barkę. Nie wiem kto łyknął te koszty ale to demagogia logistyczna.

    • 14 2

    • no i jeszcze w górę rzeki pod prąd :)

      :).

      • 1 1

  • a nie od mielizny do mielizny?

    • 2 0

  • Zadziwiona Europa

    6 kontenerów z 3 dni super !!!

    • 10 0

  • Ktos zorientowany w temacie poda ile paliwa taki pchacz w ciągu 3 dni pchania barki w górę rzeki spala? (1)

    • 5 0

    • dwa silniki łącznie 285 KM

      przypuszczam, że ma godzinę pracy wypada ze 30L

      • 1 0

  • transport rzeczny? spoko, ale towarów masowych o małej wartości w stosunku do wagi

    i raczej w dół rzeki.
    Węgiel Odrą w dół, ok, ale kontenery w górę do Torunia z kilkukrotnym ich przeładowywaniem po drodze to sztuka dla sztuki.

    • 3 0

  • Zamiast wydawać kasę na propagandowy projekt przekopu mierzei

    trzeba było zająć się Wisłą, aby była żeglowna dla transportu.

    • 7 4

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.