Opinie (33) 1 zablokowana

  • Zobaczcie na Google Maps jak wygląda Wisła

    Jest nieuregulowana, nieoczyszczona, pełna łach. Doprowadzenie jej do porządku to miliony, a i tak problemem będzie niski i nieregularny przepływ wody, trzebaby ją spiętrzać i zwężać, co z kolei jest dużą ingerencją w środowisko. Może lepiej niech zostanie jak zostanie.

    • 0 0

  • (1)

    Pinokio obwieści sukces i jak to Europa nam zazdrości

    • 0 0

    • sluszna linie ma nasza partia

      • 0 0

  • brawo, już dawno powinniśmy używać żeglugi rzecznej (3)

    • 13 3

    • juz kajak szykuje!

      • 0 0

    • tylko nie w górę rzeki

      będzie taniej w dół :)

      • 0 0

    • radunią na Pacyfik, motławą na Orunię, Kaczą River do Orłowa.

      • 0 0

  • Ale to musi bolec PO, nie zapomne ich skarg i donoszenia na przekop Mierzeji Wislanej (1)

    • 1 5

    • a co to niby ma wspolnego z przekopem? to inna droga wodna jest

      • 0 0

  • (1)

    To propaganda by dać pretekst do regulacji Wisły od czego się odchodzi na całym świecie. Rzeki powinny być dzikie, a najekologiczniejszy transport to kolej.

    • 0 0

    • kolej to tylko jak tam pracujesz, bo tak ekonomiczniei ekologicznieto do barki sie nie umywa

      • 0 0

  • Ktos zorientowany w temacie poda ile paliwa taki pchacz w ciągu 3 dni pchania barki w górę rzeki spala? (1)

    • 5 0

    • dwa silniki łącznie 285 KM

      przypuszczam, że ma godzinę pracy wypada ze 30L

      • 1 0

  • BRAWO

    sukces na miarę naszych możliwości.......

    • 0 0

  • Ani EKOlogicznie, ani EKOnomicznie

    Normalnie pojechałoby 6 TIR'ów i po 3-4 godzinach towar byłby na miejscu.
    Spaliłyby 6 x 20 x 1,8 = 216 litrów ON.
    Kierowcy razem - 24 roboczogodzin.
    Pchacz barki - ok. 30 litrów/h x 20 h = 600 litrów ON.
    Załoga 3 osoby x 48h = 144 roboczogodziny.
    Do tego jeszcze załadunki i przeładunki - przecież zakład w Toruniu nie ma własnego nabrzeża.

    • 2 0

  • Ale nowość !!!

    Jak to fajnie coś rozwalić a potem cieszyć się, że znów udało się wynaleźć proch i wystrzelić z kapiszona . Kilkanaście barek cumujących na Nowej Motławie i baza barek i holowników na Przeróbce to był stały obrazek do lat 70-tych. W latach 60-tych przypływały też motorowe barki z ZSRR. Dziwiłem się tylko dlaczego na wszystkich naszych barkach napisano port macierzysty Bydgoszcz.

    • 1 0

  • Obawa

    Może ktoś pomyślał, by nie transportować tą "drogą" paliw płynnych i chemii.Wypadki się zdarzają.

    • 0 1

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.